Во текот на годините, а во согласност со побарувачката на пазарот и потребите на потрошувачите ја проширивме својата дејност и во големопродажба како овластени застапници за брендовите: Fiore, Abletroni, CR Smart, Speek, Altea, Maidos, Brtva-Plast
Работно време: Пон - Пет од 07:30 до 15:30 • Саб од 09:00 до 13:00
Кодинг 2 е компанија чија што основна дејност е трговија, изведба, монтажа на водоводни и канализациони матријали.
Компанијата располага со современ изложбен салон Кодинг Галери Рока во Т.Ц. Порта Влае
БФМ Компани е компанија за трговија на мало и големо со седиште во Тетово и ви нуди широк спектар на разновидни производи од областа на греење, ладење, соларните системи и водоводните инсталации.
Работно време: Пон - Пет од 08:00 до 16:00 • Саб од 08:30 до 12:30
Фирмата Металтерм ДОО е основана 1999 година. Основната дејност е увоз и трговија во 5 основни области: опрема за греење, опрема за водовод, индустриски инсталации, нерѓосувачки челици – прохром, ISOVER минерална волна.
Фортуна груп е одговорот за секој градежен инвеститор кој е во потрага по фирма која може да ги снабди со сите примарни и секундарни градежни материјали од надворешна опрема за вода до најмала завртка.
Вредноста на доларот ослабе, а еврото зајакна. Курсот на еврото во однос на американската валута порасна за речиси еден процент. Истовремено вредноста на ...
Д-р Јелисавета Георгиева-Јовевска , потпретседателка на Стопанската комора и советничка во Кабинетот на претседателот на Комора за економски развој и ...
Претпазливата монетарна политика и макропрудентата политика, како и зголемената транспарентност на Народната банка одиграа клучна улога во одржувањето на ...
Бизнис-климата во земјата е добра или многу добра, но има тренд на благо намалување на планираните инвестиции, а една од причините за тоа е недостигот на ...
Кинескиот град Шенжен забележа најбрз раст на милионери во изминатата деценија, а тој тренд ќе продолжи и во наредните години, покажа извештајот. Шенжен ...
Рекорден пораст на трошоците за живот ја претвори Велика Британија од нација на потрошувачи во нација на штедачи, покажува ново истражување. „Бурниот период на ...